.Que ha de fer el professor?
Te de deixar-li el notable, ja que fins i tot l’alumne ho reconeix i el que no es pot fer es regalar les notes.
1.
2. Veus algun conflicte entre felicitat i justícia?On?
Si en que la noia per poder ser feliç necessita treure un excel·lent, però el posar-hi un excel·lent, quan es mereix un notable va contra la justícia i el dret dels altres alumnes.
3. Com resoldria aquest problema un utilitarista de l’acte i un utilitarista de la regla?
El utilitarisme de l’acte estaria d’acord en posar-li un excel·lent, ja que es el que la faria feliç. Mentre que un utilitarista de la regla optaria per seguir les normes, i deixar-li un notable.
4. Quina regla creus que aplicaria el representant de d’utilitarisme de la regla?
Crec que seria el de la regal moral.
1.
2. Veus algun conflicte entre felicitat i justícia?On?
Si en que la noia per poder ser feliç necessita treure un excel·lent, però el posar-hi un excel·lent, quan es mereix un notable va contra la justícia i el dret dels altres alumnes.
3. Com resoldria aquest problema un utilitarista de l’acte i un utilitarista de la regla?
El utilitarisme de l’acte estaria d’acord en posar-li un excel·lent, ja que es el que la faria feliç. Mentre que un utilitarista de la regla optaria per seguir les normes, i deixar-li un notable.
4. Quina regla creus que aplicaria el representant de d’utilitarisme de la regla?
Crec que seria el de la regal moral.
No hay comentarios:
Publicar un comentario